Denizli Ski Merkezi, snowboard ve rahatlık paraşütü tutkunlarının flaş mekanı oldu

– Denizli Ski Merkezi, snowboard ve dirlik paraşütü tutkunlarının gözde mekanı oldu

Ege’nin genişlik balaban kayak merkezi ski severlerini ağırlıyor

DENİZLİ – Türkiye’nin makro şita turizm merkezlerinden biri olan Denizli Kayak Merkezi, müptedi ve hevesli gönül rahatlığı paraşütü ile snowboard boşaltmak isteyen tutkunlarını ağırlamaya devam ediyor. Modern kayak merkezinde zelzele nedeniyle mütenakıs yerli ve ecnebi mihman sayısı, günden güne artmaya başladı.

Kış turizminde kocaman benzeri çekim merkezi haline mevrut Denizli Kayak Merkezi, sezonu dolu geçiriyor. Şita sporları üzere arz çok yeğleme edilen mekanlardan biri olan kasılma, Türkiye’nin birçok kentinden mevrut müptedi ve istekli kayakçılar ile snowboard açmak talip tutkunları ağırlıyor. Aile ayında 100 bini aşkın ziyaretçi mihman eden yapılış, ülkeyi dikçe etkileyen sarsıntı zımnında sayısılarda düşüş olsa dahi yoğunluk günden güne artmaya başladı. Karla oynamanın ve kayak yapmanın keyfini süregelmek isteyenlerin akış ettiği merkezi, çıktı huzur paraşütü ile snowboard tutkunları yeğleme ediyor.

Faruk Konuk: “Buranın pisti ile kar kalitesi ayrıksı yerlere nazaran çıktı hoşumuza gitti”

Paraşüt uçmanın ve snowboardla kaymanın tadını çıkarmak için Muğla’nın Fethiye ilçesinden Denizli Ski Merkezi’ne mevrut Faruk Misafir, “Buraya Fethiye’den turla bu arada geldik. Tığ 6 şahsiyet ayrımsız ekibiz. Hem dirlik paraşütü sporu yapıyoruz hem bile snowboardla uğraşıyoruz. Buranın erdemli kesimlerinde paraşütle kalkış yapıyoruz. Buranın pistleri gayet güzelce. Ben bir nice ski tesisinde kaydım amma buranın pisti ile kar kalitesi özge yerlere oranla çıktı hoşumuza gitti. Burada bu sporları beğenerek ve eğlenerek yapıyoruz. O yüzden değme hafta sonu buraya geliyoruz. Yaklaşık 4 yıla yakındır bu ski merkezine gelip gidiyoruz” dedi.

Asillik Parafin: “Burayı keşfettikten bilahare ayrıksı tıpkısı yeri aramadık”

Hevesli yerine rahat paraşütü ile uğraştığını anlatan ziyaretçi Asalet Parafin ise, “Erinç paraşütü sporcuyum, Ayni zamanda snowboard ekibimiz var. Kayak sezonun açılmasıyla gelişigüzel gelişigüzel hafta sonu buraya geliyoruz. Rahatlık paraşütü malzemelerimizi dahi yanımızda getiriyoruz. Bura aşırılmak amacıyla haddinden fazla bol bir dideban. Manzarası ve pistler çok pir. Vesile buldukça hep buradayız. Fiyatlar da ski tesisleri beyninde gayet makul seviyede. Burayı keşfettikten bilahare apayrı bir yeri aramadık. Sonuç 4-5 yıldır sadece burayı yeğleme ediyoruz. Yapı hem aşırılmak hem bile inmek için mefret benzeri kayran” diye konuştu.

Birsen Duran: “Aşırılmak ve kayak beğenmek amacıyla güzelce tıpkısı bekçi”

Kayak tesisinin kar kalitesini ve pistini beğendiğini belirten sporcu Birsen Duran dahi, “Kat ve snowboard sporcusuyum. Denizli Ski Merkezi’nde kısaca 4-5 yıldır ski yapmaya geliyorum. Buranın kar kalitesini, pistini ve imkanlarını çok seviyoruz. Hele bura bu sene yenilendi ve çokça verimlilik kaydetti. Fiyatlarda bizim amacıyla akilane görünüyor. Uçmak ve ski fayrap etmek amacıyla iyice aynı bekçi. Seçkin geldiğimizde çekicilik zıt olmadığı müddetçe uçuşlarımızı yapıyoruz” ifadelerini kullandı.

Hüseyin Kuşanç: “Snowboard için vazgeçilmez kayak merkezinden bire bir tanesi”

Denizli Ski Merkezi Kayran Sorumlusu Hüseyin Kuşanç, şu sözleri kaydetti:

“Tesisin bulunduğu dağın sunma zirvesi 2 bin 420 rakımında, bulunduğumuz kayran ise bin 910 seviyesinde. Dağın efdal olması cihetiyle kristal kar kalitesi çokça yüksek. Ski merkezinde katmerli sporlar, snowboard yapanlar yoğunlukta. Snowboard amacıyla elzem kayak merkezinden tıpkı tanesi. Buraya mevrut misafirler çıktı snowboardlar ağırlıklı.”