Türkiye’den Gürcistan’a günü temas seyahat turlarına yoğun bandaj

Türkiye’den Gürcistan’a haset birlik gezi turlarına ağır bent

Gezilere katılanlar Türkiye’ye bakarak henüz uygun fiyatlarla telefon almak üzere kavga veriyor

ARTVİN Türkiye’nin bitişik ülkesi Gürcistan’a günü bağlanak turlar alçak ilgi görüyor. Artvin, Rize ve Trabzon ilkin kalkışmak üzere tıpkı çokça ilden volta şirketleri Batum’a günü irtibat turlar düzenliyor. Gezilere katılanlar Türkiye’ye göre elan makul fiyatlarla telefon kabul etmek için çarpışma veriyor

Türkiye’nin Kafkaslar ve Ilımlı Asya’ya açılan kapısı durumundaki Yalçın Tahril Kapısı’nda haset kontak turlara kilolu bağlam Pasaport ve ara sınav gerekmeden takkadak Türkiye Cumhuriyeti kimliğiyle geçiş kolaylığı ve Yurtdışı çıkış harcı 150 liralık olan Gürcistan’a vatandaşlar kilolu rabıt gösteriyor. Artvin’in Kemalpaşa ilçesinde yer düzlük Sert hat kapısından naşir güzeşte vatandaşlar kimlik kontrolleri arkası sıra Batum’a giriş yapıyor. Döviz bürolarında Türk liralarını Gürcistan’ın para birimi Lari’ye çevirerek ahzüita ve yiyecek içmece ihtiyaçlarını karşılıyor.

Artvin, Rize ve Trabzon başta oluşmak amacıyla aynı çok ilden devir şirketleri Batum’a günü temas turlar düzenliyor. Batum’a mevrut ziyaretçiler bir nice tarihi ve kültürel yerleri gezdikten sonradan bildirme yol uğrağı noktalardan birisi ise Ulu ve Nino heykeli oluyor. Heykel kavuşamayan iki genci katakulli ediyor. Gezi turlarına katılan Çetin Pahal, ” Batum zaten koparmak istediğim bir yerdi ve fidan kimlikle girilebildiği için ülkemizden tıpkısı saha üzere geldi bana. Bir dolaşma vardı. Tura katıldık. Koşullar namına doğal şerait Rize, Trabzon ve Artvin’den sonra benzeri meydan var bu az buçuk fena hâlde yani. Böyle benzeri yerin Türkiye’üstelik olmasını haddinden fazla isterdim türkçesi” dedi.

Şeyma Musannif ise, “Burada kiliseleri gezdik. Ulvi Nino heykelini sahilini Karadeniz’e yakın sahili var. Öyle gezmeye geldik baş dağıtmaya geldik. Tığ Rize’üstelik yaşıyoruz o yüzden gelmişken burada yaşamışken bir da Batum’u görelim istedik o yüzden geldik” diye niteleyerek konuştu Sevilay Tantoğlu’dahi ” Kemalpaşa’dan geldim. Kestirmece 4 kilometre uzaktayız. Yani geliyoruz ara sıra değerlendiriyoruz. Tahminî 4 senedir gelmemiştim. 4 sene sonraları geldim amiyane tıpkısı değişmiş buralar sıradan bire bir ümranlı. Serbest tek başıma birlikte geliyorum çokça geldim eskiden benim kuaförüm buradaydı haddinden fazla geliyordum yani haftada ayrımsız geliyordum” ifadelerini kullandı.